vineri, 9 septembrie 2011

Sa inveti ce inseamna fericirea e mai greu decat sa inveti ce inseamna sinus si cosinus

Am stat zilele acestea si m-am gandit la tot.Prin tot vreau sa spun la nimic.M-am uitat la tavan la culoare lui portocalie,la fel cum am facut si in urma cu 11 luni si 4 zile.In ziua acea a fost prima si ultima data cand mi-am auzit respiratia.Acea zi a fost perfecta si a adus dupa ea si alte zile perfecte.Pline de zambet,de lacrimi,dar totusi perfecte.Uneori vreau sa schimb ceva,dar vreau in acelasi timp sa ramana totul la fel.In acea zi a inceput totul.Insa ma intreb ce este atat de diferit in ziua aceasta.Ma uit la acelasi tavan stau in aceasi incapere ca atunci,dar totusi e ceva diferit.Sunt o persoana careia ii este teama de fericire.Fiindca cu cat sunt mai aproape de ea cu atat imi este mai frica ca o voi pierde in cele din urma.O persoana mi-a schimbat total viata in ziua acea,iar eu ii voi fi mereu recunoscatoare pentru asta.Si din nou mi-e teama.Mi-e teama sa n-o pierd.Insa  am primit dovada ca o persoana se poate schimba,poate pleca,dar detine niste lucruri care nu se vor schimba niciodata.Sentimentele sale pentru tine.Am invatat ca daca cineva nu te iubeste asa cum ai vrea tu nu inseamna ca nu te iubeste(Octavian Paler).Eu nu vreau sa fiu nici 'honey' nici'papuso' nici 'gurita' vreau sa fiu sisi.Nu vreau sa fiu adorata nici divinizata nici laudata,vreau doar sa fiu iubita.Nu asa cum am nevoie nu asa cum vreau ci asa cum va fi,sau poate ca deja este.Fiindca nu conteaza de cate ori te indragostesti,faza este ca niciodata nu o faci de 2 ori in acelasi mod.Sunt o persoana emotiva,sensibila,dar stiu sa fiu si puternica cand trebuie si mai ales stiu care este regula de baza in viata unei femei:sa-si aleaga culoarea potrivita de ruj.

Un comentariu: