miercuri, 7 septembrie 2011

Ceva-ceva tot o iesi

  •   Buna,azi m-am hotarat sa sciu despre lucruri pe care le iubesc,ador,imi plac,imi sunt indiferente sau le urasc complet.Deci ceva ce imi place:Pizza
  •                      ceva ce ma motiveaza:Alchimistul
  •                      ceva fara care nu pot trai:Telefonul
  •                      ceva ce imi e indifierent:culoarea bej
  •                      ceva ce imi displace:USA
  •                      ceva ce ma amuza:pisicutele mele micute(am 5)
  •                      ceva ce ador:accentul britanicilor
  •                      ceva ce iubesc:perna mea dimineata
  •                      ceva ce ma intristeaza:gandirea pesimista
  •                      ceva la care visez:Londra
  •                      ceva dupa care sunt innebunita:El(nu zic cine):x
  •                      ceva ce ma reprezinta:eleganta si culoarea rosie
  •                      ceva ce urasc:sa fiu contrazisa

Deci...aveti ceva in comun cu mine?
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu