marți, 6 septembrie 2011

Eu...pe aripile vantului

          Am citit o gramada de carti.In afara de 'Alchimistul' cel mai tare mi-a placut 'Pe aripile vantului'.Este o carte in care eu ma regasesc.Personajul principal,Scarlett O'hara imi seamana foarte bine.O fire egoista,capricioasa,dar totusi buna.O luptatoare.Dar care,ca si mine(nu demult) lupta pentru ceva de care nu avea nevoie,pentru ceva ce nu vroia defapt si ajungea sa dea cu piciorul norocului.Dupa ce am citit aceasta carte imi era teama ca o sa aud si eu acea replica dureroasa pe care Scarlett a primit-o de la barbatul pe care il iubea,dar si-a dat seama prea tarziu de asta.Rhett o  adora pe Scarlett,dar ea nu stia sa aprecieze acest lucru.Abia la finalul romanului, ea si-a dat seama ca il iubeste si l-a rugat sa nu plece,sa nu o paraseasca.Printre lacrimi a incercat pentru ultima data sa-l induioseze cu speranta ca o va lua in brate cum facea el de obicei.L-a intrebat ce o sa se faca fara el,.iar el i-a raspuns cu o replica,care a devenit celebra:'Draga mea,nu dau doi bani.'Scarlett s-a prabusit pe podea,mai exact pe scari si s-a hotarat ca il va lua pe Rhett inapoi cu orice pret.'Pana la urma si maine e o zi',a spus ea.O admir pe Scarlett foarte mult,dar in acelasi timp sunt fericita ca mi-am dat seama ca duc o lupta gresita din care n-am cum sa ies invingatoare fiindca lupta pe care o credeaam a mea,nu era lupta mea.Era al altcuiva.Poate ca nu voi sti niciodata a cui.

2 comentarii: