miercuri, 7 septembrie 2011

Cuvinte de portelan


Nu e nevoie sa stiu daca ochii  tai sunt verzi sau caprui

Conteaza doar ca stiu ca sunt cei frumosi din lume.

Chiar daca nu am sa-i mai vad niciodata

Fiecare inceput vorbeste despre un sfarsit din trecut

Fiecare poveste incepe cu a fost odata

Povesti sunt multe si frumoase

Vantul le poarta peste hotare de o vesnicie

Povestile sunt o gramada si pe  aceasta ti-o daruiesc tie

Cand ei toti striga:

Fata  asta e a mea,  fata asta numi va fi luata niciodata

Tu doar te-ai uitat la ea si ti-ai zis in soapta:fata asta-i minunata

E o poveste...am scris-o in timp ce ploaia uda hartia

O ploaie care in povestea mea isi admira reflectia

Atunci cand o vei citii sa nu-ti fie dor,gandeste-te:

Tristetea e fericirea care joaca un rol

Nu incerca niciodata sa fi actor crede-ma e mai placut cand esti regizor

Am facut o greseala nu o repeta:nu face promisiuni pe care sti ca nu  le  vei respecta

Povestile au mereu un final fericit

Citeste povestea mea

A stralucit soarele peste ea,a cunoscut ploaia si zapada

Cu speranta ca tu o vei tine in mana a supravietuit

Citeste-o,nu trebuie sa intelegi doar citeste...

Orice s-ar intampla oriunde te-ai afla

Citeste-o,nu ai nevoie de hartie doar citeste-o

Se afla in inima ta

Citeste-o repet-o pana o vei sti pe de rost

Lasa ploaia sa se odihneasca pe cerneala

Citeste-o pentru ca atunci  ploaia isi va muta reflectia

din povestea mea in ochii tai ,care reprezinta un  simbol al timpului

in ochii tai ploaia va lua forma lacrimii,

fiidca nu inima,ci tu esti  simbolul iubirii

unei iubiri care e datoare timpului

lacrima va stralucii in umbra paradisului

aidoma unui diamant pierdut in adancurile oceanului.

Sfarsit...

Deci daca cineva te va intreba,poti spune ca povestea aceasta

Este a ta.          


By me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu