joi, 1 septembrie 2011

Pe aripile unui fluture muribund...




       Vor trece zile,luni,ani si poate o viata  pana vom respira din nou acelasi aer.Frunzele din copacii vor inverzi,ingalbenii  si vor cadea fara suflare pe pamant.Vor trece primaveri, veri si iarasi va fi toamna.Voi scapa, rupe si reface hartia pe care scriu o poveste  fara capat.O voi uda cu lacrimi,o voi usca cu zambete si reimprospati cu zapada.Voi cunoaste barbati,femei iar eu voi fi cunoscuta de ei dar nu cum eram de tine.Voi fugi si voi cadea in balta creata de furtuna de vara doar pentru a ma ridica si a aluneca mai tarziu in zapada.Ma voi plimba pe strada cu un cosulet in mana pentru a  aduna ramasitele  culorilor inimii.Voi astepta sa ma iei de mana
Si s-o incalzesti cu zapada.Voi uita si imi voi reaminti pana voi uita de tot.Voi uita de tot si imi voi aminti din nou.Voi aduna ghiocei care se vor transforma in trandafiri iar apoi in frunzele de toamna.voi plange cu lacrimi amare doar pentru a vedea cine o sa le stearga.Voi rupe timpul din radacini pentru a-l ingopa in zambet.Voi alerga fara rost doar pentru a ma intreba cineva de ce alerg.Voi raspunde la intreabari doar pentru a-mi castiga dreptul de a intreba.M voi scufunda in ganduri cu speranta ca ma voi ineca si voi incepe o viata noua toamna..Voi vorbi si voi vorbi doar pentru a nu fi nevoita sa tac.Te voi astepta stiind ca nu vei veni in asta toamna si nici peste cealalta si nici in urmatoarea.Te voi astepta in anotimpul meu,te voi astepta in anotimpul trandafirilor scaldati in sange.Trandafirii se vor ofili, sangele se va usca si tu tot nu vei veni.Timpul plange asupra vietii, eu ma impung cu spinii trandafirilor,iar sangele me se scurge.Lacrimile imi danseaza pe obraji acompaniate de primul fior al mortii.Imi curg pe obraji pe aripile unui fluture.Iar eu tot nu ma ma opresc din plans pentru ca  vad ca sangele si lacrimile mele nu se scurg pe aripile oricarui fluture,ci se scurg pe aripile unui fluture muribund.Cea ce indica ca inca o toamna s-a sfarsit,iar alta s-ar putea sa nu mai vina,atat pentru mine cat si pentru fluture. 

By me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu