marți, 17 ianuarie 2012

Se mai intampla..

Azi am dat gres,si ieri deasemenea si poate voi da gres si maine,dar intr-o zi voi reusi..Poate nu prea curand,dar intr-o zi.Fiindca dupa furtuna vine tot timpul o vreme insorita sau cel putin asa se spune.Dar poate nu-i chiar atat de bine ca vremea sa se schimbe atat de extrem.Noi am fost obisnuiti multa vreme cu ploi si furtuni,iar acum brusc soare.Nu e normal.Nu e placut.Dupa furtuna ar trebui sa urmeze o vreme normala...putin innorat,mai frig si api treptat sa apara si soarele mult asteptat.Nu are rost sa va spun in ce am dat gres,pentru ca sunt sigura ca 95%nu vor fi interesati.Dar va voi dezvalui de ce am dat gres.Cum am mai spus 'Cand iti doresti ceva cu adevarat tot universul conspira la indeplinirea visului tau'.Mi-am pus o dorinta ,insa am specificat si timpul cand as vrea sa se indeplineasca(gresit).Eu am dreptul sa cer,dar numai universul poate spune cand voi primi ce am cerut.Eu mi-am spus :'Voi reusi maine!'Eu nu mi-am dorit acel lucru atat de tare ,eu doar am supus legea atractiei la inca un test,desi mi-a dovedit de sute de ori ca exista.Bineinteles ca nu am primit acel lucru fiindca nu am fost recunascatoare pentru toate celalalte si am avut un milion de pretentii.
Mai jos aveti cateva din citatele mele preferate:
Ca să-l întâlnim pe Dumnezeu, e destul să privim în jurul nostru.
Când ne aflăm în faţa marilor comori, nu le vedem niciodată. Şi stii de ce? Pentru că oamenii nu cred în comori.
Totul în viaţă este numai semne. Universul este creat într-o singură limbă pe care toată lumea o înţelege, dar acum a uitat-o.
Tot ceea ce suntem,este rezultatul a ceea ce am gandit.
Dacă continui să faci ceea ce faci, vei continua să primeşti ceea ce primeşti.
Totul se va sfarsi cu bine,daca nu-i bine inca nu s-a sfarsit.

2 comentarii: