sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Nu spune nimic,dar o face cu volumul dat la maxim

De ce este el atat de special pentru mine?Pentru ca a ales el sa fie special,pentru ca spre deosebire de altii el nu a incercat si nu s-a straduit sa afle ce ma fascineaza pe mine ci a aflat.Si poate ca uneori suntem ca focul si apa,in majoritatea timpului suntem asa,dar sunt momente(foarte putine ce-i drept)in care suntem ca focul si lemnul.Sunt putine aceste momente,dar sunt cele care conteaza intr-adevar,asa ca putin imi pasa de momentele in care mi-a gresit sau in care i-am gresit eu lui,cele care conteaza sunt acele in care ne-am cerut iertare (niciodata in cuvinte).Nu este genul care sa spuna prea multe,dar repet in cuvinte,fiindca prin gesturi si...altele a spus mai multe decat oricare alt baiat pe care l-am cunoscut.Putin imi pasa ca nu imi spune ca ma iubeste la fiecare 1,3 secunde fiindca mie imi place sa simt nu sa aud.Si simt ca ma iubeste la fel de intens cum simt inima cum imi bate dupa ce alerg 2 km.Pentru mine el este ca o poezie pe care o tot scriu si rescriu si adaug dar fara un stilou.Mi-a oferit ceva ce pana atunci nici n-am visat ca o sa am:linistea.Da,mi-a oferit linistea.Si stiu ca se comporta uneori ca si cum nu i-ar pasa,sau poate uneori chiar nu-i pasa,dar cum am mai spus importante sunt momentele in care imi ofera pe tava absolut tot ce se poate da unui suflet uman.Peste tot aud sfaturi pentru baieti de genul'fi cat mai dragut si vorbaret cand esti cu ea'.Ei bine el nu a fost si nici nu va fi vreodata.Dar tocmai nepasarea lui care ma facea sa vreau sa-mi scot tot parul din cap si care inca ma face m-a tinut langa el.Daca ar fi fost eltfel,nu as fi stat langa el nici macar 3 zile.

Un comentariu: