marți, 15 noiembrie 2011

New book,new life

Unele carti se citesc,Aleph se traieste(Humanitas fiction).Probabil ati auzit de noua carte scrisa de Coelho.Dar,de ce Aleph se traieste?De ce nu se citeste?N-are litere,o coperta,pagini?Pai,normal ca are.Atunci care-i diferenta intre Aleph si celalalte carti?Ei bine,Aleph este o carte vie.Cuvintele sunt vii,auzi vocea si simti ce simtea autorul in momentul in care a scris fiecare cuvant.Ii simti teama,bucuria,si le simti de parca ar fi ale tale.Dar,pentru cei interesati..ce este un aleph????Ei bine un aleph este o stare sufleteasca in care totul se afla in acelasi loc,in acelasi timp.Poate tii sa intamplat vreodata sa te opresti intr-un anumit moment intr-un anumit loc,si sa te cuprinda un sentiment ciudat.Sentimentul acesra nu are un nume.Prima reactie a ata este o imensa necesitate de a plange.Nu de bucurie sau tristete.Aceasta senzatie tine cateva secunde si dispare.
     De ce scriu despre acesta carte?Pentru ca n-am ce face?Ii posibil.M-am pus sa scriu pe blog din plictiseala pura.Dar oare de ce am scris despre aceasta carte?Ei,cred ca v-am raspuns la multe intrebari astazi.Asa ca raspundeti-mi voi la intrebarea aceasta,fiindca eu habar n-am.


DE CE M-AM HOTARAT SA SCRIU DESPRE ALEPH?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu