luni, 17 octombrie 2011

Zapada din matase

Nu este femeie pe lumea asta care nu-si doreste sa imbrace rochia de mireasa odata in viata(bine,stiu eu una),sau macar careia sa nu-i placa sa se uite la rochii de mireasa.Ce reprezinta albul?Puritate,inocenta sau doar o simpla culoare?Am auzit eu odata pe cineva zicand ca dupa parerea sa,rochia de mireasa seamana cu cartofii prajiti.Am ras cu lacrimi cand am auzit asta si inca rad cand imi amintesc.Dar de unde asemanarea asta ridicola.Ei bine iata raspunsul.Cartofii prajiti  sunt pe gustul tuturor.Unii spun ca nu sunt mancarea lor preferata,altii o adora,dar nimanui nu-i displac.La fel este si cu rochiile acestea.Este totusi si o diferenta intre cartofi si rochie.Cartofii prajiti pot fi mancati in fiecare zi.Rochia de mireasa nu poate fi purtata nici macar de doua ori de aceasi femeie.Si nu, nu ma marit,cel putin nu curand,desi as vrea intr-o zi,dar m-am gandit ca ar fi un subiect bun despre care sa scriu pe blog.

Un comentariu: