sâmbătă, 29 octombrie 2011

realitate+iluzii=reteta perfecta pentru dezastru


Tot ce pot sa fac este sa respir .Sa uit de faptul ca ma doare oricum nu-i pasa nimanui nici macar mie.Un singur lucru am nevoie sa stiu…ce se intampla?Sau mai bine zis de ce nu se intampla?Ma simt atat de pierduta,atat de goala,lipsita de vreun sens.             

Oamenii ma intreaba ce se intampla cu mine ce-mi lipseste?Iar eu le raspund:eu…imi lipseste sa fiu eu fiindca eu erai tu,tu erai eu noi doi eram  unul .Acum nu mai sunt nici eu nici tu sunt doar o pasare cu aripi rupte care nu va putea sa zboare niciodata.Nu simt ca toti ceilalti ,nu inima m-i s-a rupt in doua,eu simt ca universul s-a rupt .Dar nu nu-i asa.Universul nu s-a rupt,a ramas intreg.Acesta e unicul lucru de care sunt sigura zilele astea.Universul  nu se rupe din durerea cuiva, el continua sa se ingrijeasca de tot ce exista .Dunele se schimba dar desertul ramane acelasi.

Un comentariu:

  1. Universul se sparge im milioane de bucati in fiecare zi. Si totusi rezista.
    http://www.youtube.com/watch?v=JjD4eWEUgMM

    RăspundețiȘtergere