joi, 9 februarie 2012

UK is not just a dream

De ce nu ne putem trai visele>Sau mai bine zis,de ce nu le putem realiza?Ei bine,pentru ca ni se parea prea greu,prea imposibil.Eu vreau sa studiez in Anglia,si mai apoi sa-mi fac o viata acolo(Londra), si unii imi spun,ce unii mai toata lumea ca este imposobil,prea greu ,prea scump.Insa daca banii sunt o problema,atunci pot spune ca nici macar nu exista o problema reala,pentru ca exista o multime de  moduri de a obtine bani,munca in campus,intr-un fast food sau local si asa mai departe.Aceasta este o postare mai speciala deoarece chiar vreau sa va impartasesc si voua celor care vreti sa aplicati la o facultate respectabila.Bineinteles si in Romania sunt cateva,dar eu ma adresez celor care vor sa studieze in Marea Britanie,m-am informat  de la o gramada de oameni din diferite parti ale Regatului Unit,si multi dintre ei mi-au spus ca University of Manchester e foarte buna dar si Leeds.Inscrierile se fac prin UCAS iar conditiile(entry requirement)nu sunt chiar atat de groaznice pentru studentii din strainatate.Limba engleza este baza,bacalaureatul+un eseu in care scrii de ce vrei sa aplici la universitatea respectiva.Eu vreau sa studiez jurnalismul,si iar incepem...nu e bine platit,nu e destul de interesant.Pentru mine e.Si in plus daca ne intoarcem la problema banilor,guvernul britanic acorda studentilor bani lunar,pe care insa va trebui sa le dai inapoi,treptat.
PS:pe internet gasiti teste gen TOEFL(care sunt desigur obligatorii,pentru studentii din Romania sau din alte tari)

5 comentarii:

  1. si eu vreau sa studiez in strainatate...dar si eu am auzit aceeasi chestie ca e greu ca e scump si chestii de genu...
    iti urez noroc in ce vrei sa faci....si nu renunta:D:D:D avem nevoie de oameni ca tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. vise?eu traiesc unul;x
    imi place foarte mult exprimarea ta din aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai frumos lucru este cel care ne place. Este o regula. Munca trebuie sa fie ca o joaca. Sa arzi de nerabdare sa te joci. Si pentru a-ti atinge telul, nimic nu e imposibil. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este imposibil! Nu te lasa descurajata, nu totul se invarte in jurul banilor. sunt convinsa ca vei reusi. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pentru mine parea imposibil sa traiesc in UK .. De fapt nu mi'am dorit niciodata atat de mult .. Totusi acum nu mi se pare nimic special .. De fapt..mi-e dor de casa mai mult decat oricand ..

    Si intr'adevar , exista un imprumut pentru studentii , iar banii pe care ii returnezi lunar reprezinta o suma nesemnificativa..

    Deci nu cred ca visul tau e greu de implinit..

    Succes

    RăspundețiȘtergere