duminică, 18 decembrie 2011

Nu valorezi nici cat un gram de rugina!!!

Cum am mai spus si despre familia regala,si Titanicul are acel ceva care ma face sa scriu despre el.Si cum se apropie sarbatorile de iarna vroiam sa-i urez Craciun fericit!deci,sarbatori fericite Rege al Oceanului,sarbatori fericite pentru ca meriti sa ai parte de un craciun de vis.Turnul Eiffel sau Statuia libertatii sunt vizitate in fiecare zi iar de craciun nici nu mai zic.Tradititia zilei de craciun este aceea de a sta alaturi de cei dragi,de familie.Deci sa le luam pe rand :Turnul Eiffel are ca familia ce?Un arhitect care demult a murit deci nu mai este cu el de craciun,fierul din care este facut care practic nici nu mai exista pentru ca este acoperit de beculete ca sa lumineze noaptea iarStatuia libertatii are ca familia binenteles libertatea,care cu siguranta in SUA nu exista(dependenta de droguri,de alcool).Titanicul in schimb are ca familie oceanul care e mereu langa el pentru ca ,cum am mai spus sunt unul singur.In momentul in care am spus oceanul am numit toate vieuitoarele din el microrganisme,pesti,iceberguri....
Ma abat putin(mai bine zis de tot)de la subiect si voi vorbi despre accea competitie Titanic vs Avatar.Fiecare in viata noastra intram in competitie cu alti oameni asa cum a intrat  Titanicul cu Avatarul.Eu de Exemplu sunt in razboi sa zic asa cu o persoana care imi da dureri mari de cap de cateva ori pe luna.Aceea persoana vrea sa fie deasupra mea.Poate ca si este nu zic ca nu-i asa.Vrea sa arate lumii ca este  cel mai tare cu 'cele mai mari incasari'si pentru a-si dovedii puterea sa-i zic asa vrea sa ma doboare.Dobori unul ii dobori pe toti.Si da cred ca m-a invins,deoarece dispune de mai multe avantaje.are un anumit statut o anumita reputatie si reclama si ei nu dispun de aproape nimic pentru ca ma aflu in momentul de fata 'pe fundul oceanului'Deci cred ca a-ti realizat ca Titanicul ma reprezinta pe mine si Avatarul pe el.Da Avatarul a invins Titanicul.Si-a facut o anumita reclama o anumita faima blablabla...dar sa nu uitam un lucru dragii mei Avatarul a umilit Titanicul,Avatarul e la conducere...super insa  pentru toata faima aceasta avea nevoie de Titanic.Ce ar fi Avatarul daca nu ar fi fost Titanicul?Un mare,extraordinar glorios NIMIC.Problema acestei persoane este ca este si din pacate icebergul meu.M-a scufundat.Dar eu voi ramane  pentru lume(lumea mea)mereu ceva de calitate de care se vorbeste si se va vorbii.Icebergul se va topii si va devenii un Nimic.Deci bravo Avatarule ai scufundat Titanicul l-ai doborat de tot.In momentul in care ai fost declarat oficial castigator oamenii au uitat de tine.
Deci tine minte 'Persoana albastra de 3D' nu imi cunosti valoarea si nici n-o vei cunoaste vreodata fiindca nu poti recunoaste ceva ce tu nu ai.Ma voi ridica eu de pe fundul oceanului si iti voi arunca in fata fiecare gram de rugina,fiecare cent cu  care crezi ca m-ai invins.Esti o poveste o fantezie,eu sunt ceva real.


PS:nu vreau sa jignesc pe nimeni(ma refer la oamenii carora AVATARUL le-a placut,n-am nimic cu filmul in sine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu