marți, 30 august 2011

Buna,aceasta este prima data cand folosesc blogger.com si prin urmare si  prima mea postare,care are la baza un citat care pe mine ma inspira,'Everything will be okay in the end,if it's not okay,it's not the end'.L-am citit prima data pe facebook-ul unei bune prietene,si de atunci de fiecare data cand simt ca pierd o lupta,cand simt ca totul s-a sfarsit mi-l repet in gand si de 10-15 ori.Eu sunt o persoana care se ghideaza dupa citate(unele) dar mai ales care crede in semne.De multe ori, cand eram sigura ca totul s-a sfarsit ca nu mai aveam pentru ce sa lupt,dar mai ales cu ce sa lupt s-a intamplat ceva care a schimbat brusc situatia.Tot timpul a intervenit ceva,un fel de motivatie,care imi  odadea forta necesara de a merge mai departe,si de a-mi dovedii ca pot s-o fac.Am invatat ca un om poate continua inca mult timp dupe ce a spus:NU MAI POT!(Octavian Paler).In concluzie vreau sa spun ca oricat de obosit ai fi,oricat de invins te-ai simtii,nu te gandii nici macar pentru o secunda sa abandonezi.Este lupta ta,nimeni nu poate s-o duca la capat in afara de tine

Un comentariu: